Live Chat

      Ingen kommentarer til Live Chat

Jeg er godt nok imponeret over alle de måder, som webshops efterhånden har, og som de kan bruge til at kommunikere med mig på. Forleden var jeg på nettet for at se sammenligninger og reviews over en printer, som jeg er interesseret i at købe. Jeg vil naturligvis ikke betale mere for den, end jeg behøver. Og jeg vil selvfølgelig også gerne have den bedste.

Tjekkede op først

Så efter at have set forskellige evalueringer fandt jeg den, der passer til mit behov. Jeg klikkede ind på shoppen og begyndte at lede efter den model, jeg havde læst om. Og så kom der en af de der små kasser op på min skærm. Du ved de der Live Chat bokse. Men det var ikke en Chat boks. Det var en kasse med symbolet for Messenger.

Messenger?

Jeg har altid forbundet Messenger med Facebook, så det var lidt overraskende at se en Messenger chat boks. Ved shoppen, at jeg har en konto på Facebook? Eller er det bare noget, de antager? Hvordan fungerer det i virkeligheden? Det kunne jeg faktisk godt tænke mig at vide. Jeg er nemlig lidt på vagt overfor at bruge Facebook for meget. Jeg synes, at der er for mange indikationer om, at de misbruger data. Jeg ved det ikke, men jeg kan da huske, at ham der ejer Facebook, var i forhør i forbindelse med et valg i USA. Noget med at have givet data til et parti. Nå, det er ikke vigtigt.

Bekymret – måske

Men du kan nok regne ud, at jeg blev lidt bekymret over at se det der Messenger ikon, i stedet for at der bare står Chat. Så selvom jeg faktisk havde nogle spørgsmål til produktet – og selvom jeg egentlig ikke er bange for at benytte mig af Live Chat, så afholdt det mig fra at spørge. Jeg klikkede derfor ind på en anden shop, der også sælger produktet.

Det er jo noget pjat, for jeg ved, at mange professionelle firmaer tilbyder pasning af en Live Chat, der ikke kører via Facebook. For eksempel firmaet Topcall, der er et call center.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *